نکته هایی که در طراحی سایت فروشگاهی تاثیرگذار اند – ادامه مقاله قبل
نوشته شده توسط : علی کمانکش

در مقاله قبلی گفته شد که اگر می خواهید طراحی سایت موفقی داشته باشید باید ابتدا خودتان را جای کاربر سایت قرار دهید و مشکلات سایت را برطرف کنید و چون نظرات و سلیقه های کاربران سایت با هم فرق دارد اگر در سایت خود نظرسنجی هم بگذارید که دیگر محشر می شود. گفته شد اگر می خواهید کسب و کار (فروشگاه اینترنتی) راه بیندازید ابتدا باید به محصولتان نگاه کنید و بعد کاربرانتان را شناسایی کنید تا بتوانید موفق شوید و بعد از آن هم درباره ی نقش ارتباطات با کاربران در سایت سخن گفتیم که چگونه می توانیم با کاربران سایت خود ارتباط خوبی برقرار کنیم.

لینک مقاله قبلی : “نکته هایی که در طراحی سایت فروشگاهی تاثیر گذار اند

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت و اولویت تولید محتوا

نوع فونتی که شما در طراحی سایت خود استفاده می کنید نیز در بین طراحان سایت از اولویت های اول تولید محتوا و زیبا سازی سایت به شمار می آید. فونت مورد استفاده شما باید ویژگی هایی از قبیل اذیت نکردن چشم کاربر و زیبایی را دارا باشد. طبق نظرسنجی که چند وقت پیش ترنم باران انجام داده است فونت مورد علاقه شما سنس سریس ، Byekan و Bkoodak است که ما به نظرات شما احترام گذاشتیم و فونت Bkoodak را برای سایت ترنم باران انتخاب کردیم.

سرعت بارگذاری در طراحی سایت

و در آخر می خواهیم در مورد سرعت بارگذاری صفحات در سایت و تاثیر آنها در جذب کاربر صحبت کنیم. در مقاله های قبلی درباره این موضوع مفصل صحبت کردیم و در اینجا هم اشاره ای می کنیم. سرعت بارگذاری سایت معمولا ۵۰% آن مربوط به عکس های سایت می باشد و اگر عکس های سایت سبک باشند سایت هم زودتر لود می شود به همین راحتی.

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران

 





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: